Monday 4 April 2011

business changes issue n.5 - pop up and temporary

The goal is give an interpretation of distribution channel use an innovative way and go beyond the concept of the shop. Spaces are available to people, meant to be lived, not just seen or visited.
A concept store (temporary or pop up) is a kind of 
non-virtual browser, often in downtown, that it offers a product or a collection for a limited period and exclusive event.
Some interesting example which I think fits in with the current theme:
and also in this day Upin pop opens in Varese.
This is the last issue of this business changes session. I hope you have enjoyed the read and the articles will give to you some input as they have given to me.
L'obiettivo è interpretare il modello di distribuzione dell'abbigliamento in modo innovativo per andare oltre il concetto di negozio. Gli spazio sono a disposizione delle persone, pensati per essere vissuti, non solo visti o attraversati.
Un concept store (temporary o pop up) è una sorta di motore di ricerca non virtuale, un emporio spesso in centro città in cui proporre per un tempo limitato ed esclusivo un prodotto o una collezione.
Vi propongo qui di seguito alcuni esempi qui di seguito che ritengo nel loro genere interessanti: 
e proprio in questi giorni nasce a Varese Upin pop.

Questo è l'ultimo appuntamento della corrente sessione business changes. Spero che vi siano piaciuto i miei articoli e soprattutto che sia di spunto anche per voi come lo sono stati per me.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...